Asiakastuki ja ohjelmistojen käyttäjätuki

Suomenkielinen asiakastuki ja pääkäyttäjätuki (Zapps Oy)

Zapps Oy palvelee laskutusasiakkaitaan yhdessä sovittujen palvelusopimusten mukaisesti. Sopimuksen mukaan tukipalvelu voi olla esimerkiksi pääkäyttäjälle suunnattu sähköpostituki ja puhelintuki tai jatkuva CRM-ratkaisun kehityspalvelu. Mikäli tarvitset suomenkielistä tukea, mutta sinulla ei vielä ole palvelusopimusta, niin >> ota meihin yhteyttä.

Englanninkielinen käyttäjätuki 24/5 (Zoho Corporation)

Maksullisten ohjelmistoversioiden käyttäjien kysymyksiin vastataan Zoho Customer Support organisaation toimesta 24 tunnin sisällä poislukien viikonloput ja arkipyhät, jolloin vasteaika voi olla pidempi. Palveluihin kuuluu mm. sähköposti- ja puhelintuki kirjautumiseen, ohjelmiston käyttöön ja teknisiin ongelmiin liittyvissä kysymyksissä. Esimerkiksi Zoho CRM:n käyttötukeen saat yhteyden lähettämällä englanninkielisen viestin osoitteeseen ”support@zohocrm.com”. Katso tarkemmin alla olevasta taulukosta.

Zoho CRM tukivaihtoehdot (englanniksi)

[table “” not found /]