CRM-järjestelmän käyttöönottopalvelu

CRM käyttöönotto – miten vältät tyypilliset sudenkuopat?

#1 Zoho CRM

Zoho on edelläkävijä pilvipalveluissa ja sen ohjelmistot on koeponnistettu miljoonien loppukäyttäjien toimesta. Valitse CRM, jonka käyttöönotto ei ole ikuisuusprojekti.

#2 Sitouta tiimisi

Paraskaan hanke ei lennä ilman sitoutuneita ihmisiä. CRM-projekti on muutoshanke, jota pitää tukea ja ohjata. Viimekädessä onnistuminen on kiinni loppukäyttäjistä.

#3 Kysy meiltä apua

Projekti aloitetaan liiketoiminnan tarpeista ja asiakashallinnan prosesseista. CRM-järjestelmä räätälöidään tukemaan ja tehostamaan tiimisi päivittäistyötä.

Tiesitkö, että jopa

80

käyttöönotoista epäonnistuu

asiakashallinta

On ohjelmistoja, joita vain

20

myyjistä käyttää

Sähköposti

Nimi

Puhelinnumero

Yritys/Yhteisö

*** Lataa ilmainen opas ***

Onnistunut CRM-käyttöönotto

  • CRM käyttöönotto sudenkuopat
  • Käyttöönottoprojektin vaiheet
  • Loppukäyttäjien motivointi
  • Muut käytännön vinkit
  • Lataa opas ja ja lue vinkit!

CRM käyttöönotto

1

viikossa

Asiakkuudenhallinta

Tavoitteena

100

käyttöaste

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Onko käyttöönotto raskas prosessi?

Ei todellakaan ole. Pilvipalveluna käyttöönotettavan Zohon etuna on erittäin nopea ja joustava käyttöönottoprosessi. Järjestelmä voidaan avata käyttäjille parhaimillaan jopa muutaman päivän kuluessa käyttöönoton aloittamisesta. Voit itse keskittyä 100% liiketoimintaasi ja me toteutamme käyttöönoton rivakasti.

Voinko tehdä sen itse?

Mikäli sinulla on korkeintaan muutama käyttäjä ja tarvitset käyttöösi ainoastaan yksinkertaisen asiakasrekisterin, niin voit toki tehdä käyttöönoton itse. Vähänkään suuremmille ja vakavissaan myyntitoimintaan panostaville organisaatioille suosittelemme ehdottomasti käyttöönottopalvelua.

Mitä käyttöönottoon kuuluu?

Aloitamme työpajalla, jossa tarkennetaan käyttöönoton laajuus ja aikataulu. Sen jälkeen toteutamme CRM-ratkaisusi avaimet käteen periaatteella. Teknisen käyttöönoton lisäksi järjestelmään viedään tarvittavat asiakastiedot ja mahdollinen muu data. Tarvittavat koulutukset sovimme tapauskohtaisesti.

Mitä käyttöönottoon ei kuulu?

Datan siivoaminen. Excel-tiedostoista, vanhasta ohjelmistosta tai muista tietokannoista siirrettävän asiakastiedon siivoaminen kuuluu pääsääntöisesti palvelun tilaajalle. Voimme kuitenkin erillisenä palveluna poistaa esimerkiksi duplikaatteja, korjata perustietoja tai tehdä muita erikseen sovittavia toimia.

Entä sudenkuopat?

CRM-käyttöönotto voi mennä pieleen monella tavalla. Omatoimisessa käyttöönotossa epäonnistumisen riski on erityisen suuri, mutta syy voi olla myös järjestelmän puutteissa tai teknologiaan keskittyvässä palvelutoimittajassa, joka ei ymmärrä liiketoimintaasi.

Muu usein kysytty kysymys?

Lisätään tänne lähiaikoina kunhan meidän Maunolla on taas inspiraatiota. Sitä odotellessa voisit vaikka pyytää meiltä tarjouksen käyttöönottopalvelusta. Kiitos mielenkiinnostasi 🙂