Tyypilliset CRM-käyttöönoton sudenkuopat Samin ja Kimmon armottomassa ruodinnassa – katso 2 minuutin video !
Asiakashoito ja CRM kuntoon uuden palvelumme avulla. Yhdistetty valmennus- ja käyttöönottopalvelu sopii erityisesti isommille organisaatioille tai ammattimaisille myyntitiimeille. Palvelun tuottavat yhteistyössä Bonito Oy ja Zapps Oy.
Kimmo Neihum on myyntikulttuurin rakentaja ja asiakashoidon kehittäjä ja on toteuttanut yli sata myynnin huoltoa sekä lukuisia koulutuksia. Sami Rinta-Kousa on valtuutettu Zoho CRM asiantuntija ja on toteuttanut lukuisia CRM-käyttöönottoja erityyppisille asiantuntija- ja myyntiorganisaatioille.
Laita meille viestiä oheisella lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä!
Onko CRM jo asiakastyösi moottori?
Onko CRM teillä jo myyntiprosessiin räätälöity tehotyökalu, joka auttaa tekemään enemmän kauppaa ja pitämään asiakkaat uskollisina? Kenties kuulutte jo niihin harvoihin ja valittuihin, joilla sekä asiakkuuksien hoitaminen että CRM-käyttö ovat erinomaisella tasolla. Olette suorastaan riippuvaisia CRM-järjestelmästä eikä järjestelmän käyttämättömyydestä tarvitse käydä päivittäisiä keskusteluita. Vilpittömät onnittelut, tuskin enää tarvitsette apuamme!
Vai onko vielä haasteita?
Oletko kuullut tarinoita, joissa CRM-käyttäjäksi on valikoitunut lähinnä firman myyntiassari ja myyjien tiedot ovat edelleenkin Exceleissä? ERP-integraatio ja ohjelmistolisenssit söivät budjetin ja toteuttamatta jäi CRM perusasioita? Tai unohtuiko CRM koulutus kiireen keskellä? Valitettavan usein kuulemme, että teknologiaan tai järjestelmiin on investoitu suuriakin rahasummia, mutta toimintatapojen tehostamiseen tai ihmisten motivointiin käytetty panostus on ollut olematonta. Kerro meille minkälaisiin haasteisiin sinä olet törmännyt CRM-projektissa?
Vältetään sudenkuopat yhdessä
Me tiedämme, että onnistunut CRM-käyttöönotto toteutetaan muuhunkin kuin vain teknologiaan investoimalla. Perusedellytys onnistumiselle on johdon sitoutuminen hankkeeseen ja motivoitunut tiimi. Lisäksi tarvitaan kokemusta käyttöönottoprojekteista ja ammattitaitoa, jonka avulla vältetään sudenkuopat ja tyypilliset virheet projektissa. Tämän osaamisen me luonnollisesti tarjoamme käyttöösi palvelun aikana. Valmennuksissa ja työpajoissa on aina paikalla kaksi kokenutta asiantuntijaa – asiakashoidon ja myynnin kouluttaja sekä CRM-ratkaisusta vastaava konsultti. Kokemuksemme mukaan tämä on selkeästi paras tapa siirtää organisaation tarpeet osaksi kokonaisratkaisua ja varmistaa onnistuminen kaikilla osa-alueilla.
Miten palvelumme erottuu massasta ?
Asiakashoidon kehittämistä ja CRM:ää ole järkevää viedä eteenpäin toisistaan irrallisina siiloina. Ratkaisussamme asiakashoidon valmennus, CRM-koulutus ja järjestelmän tekninen käyttöönotto on yhdistetty ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi, jonka avulla saat liiketoimintaasi aivan uudenlaista vauhtia.
Palvelumme hyötyjä
- Aidosti organisaatiosi myyntiprosessiin sovitettu CRM
- CRM-käyttöaktiviteetin varmistus jo projektin aikana
- Raportoinnin ja mittariston toteutus ohjelman aikana
- Selkeät ja yhdessä sovitut pelisäännöt CRM-käytölle
- Kokonaisvaltaisempi CRM – ihmiset, prosessit ja järjestelmä
Räätälöity Zoho CRM sisältyy palveluun
Projektin aikana otetaan käyttöön Zoho CRM, joka räätälöidään asiakaskohtaisesti. Teknisen käyttöönoton yhteydessä siirretään tarvittaessa myös tiedot vanhasta järjestelmästä tai Exceleistä. Zoholla on yli miljoona käyttäjää maailmanlaajuisesti ja se on erittäin käyttäjäystävällinen asiakkuudenhallintajärjestelmä.
Hyöty euroina
Laske itse – mikäli sinulla on yli 50 käyttäjää nykyiselle asiakkuudenhallinnan järjestelmällesi (kuten Salesforce tai MS Dynamics) ja koet että investointisi ei vastaa tuottoa, niin voit kokeilla palveluamme täysin riskittömästi. Rahoitat nimittäin palvelumme jo pelkkien lisenssikulujen säästöillä.
Lakkaa tuhlaamasta rahaa ja lopeta asiakkaittesi heitteillejättö – ota sensijaan viipymättä yhteyttä meihin ja sovi tapaaminen!