Asiakastuki ja ohjelmistojen käyttötuki

Englanninkielinen tuki 24/5 (Zoho)

Zoholla on jokaiselle eri ohjelmistolle oma dedikoitu tukiorganisaatio. Englanninkielinen perustuki sisältyy ohjelmistolisenssien hintaan.

Maksullisien ohjelmistoversioiden käyttäjien kysymyksiin vastataan Zohon Customer Support tiimeistä yleensä 24 tunnin sisällä poislukien viikonloput ja arkipyhät, jolloin vasteaika voi olla pidempi.

Esimerkiksi Zoho CRM:n käyttötukeen saat yhteyden lähettämällä englanninkielisen viestin osoitteeseen ”support@zohocrm.com”. Joidenkin ohjelmistoversioiden yhteydessä on myös Chat-palvelu tai puhelintuki, jonka kautta voi keskustella Zohon asiantuntijan kanssa.

zoho crm räätälöinti
zoho crm pilvipalvelu

Suomenkielinen tuki (Zapps Oy)

Zapps Oy palvelee asiakkaitaan yhdessä sovittujen palvelusopimusten mukaisesti tyypillisesti 1-5 työpäivän vasteajalla.

Tyypillisen käyttöönottoprojektin jälkeen voidaan sopia esimerkiksi pääkäyttäjälle suunnatusta sähköposti- ja puhelintuesta tai räätälöidystä CRM-ratkaisun kehityspalvelusta.

Mikäli tarvitset suomenkielistä tukea, mutta sinulla ei vielä ole palvelusopimusta, niin ota yhteyttä ja keskustellaan tarkemmin tarpeista ja niihin sopivista palveluista.