Englanninkielinen tuki 24/5 (Zoho)
Zoholla on jokaiselle eri ohjelmistolle oma dedikoitu tukiorganisaatio. Englanninkielinen perustuki sisältyy ohjelmistolisenssien hintaan.
Maksullisien ohjelmistoversioiden käyttäjien kysymyksiin vastataan Zohon Customer Support tiimeistä yleensä 24 tunnin sisällä poislukien viikonloput ja arkipyhät, jolloin vasteaika voi olla pidempi.
Esimerkiksi Zoho CRM:n käyttötukeen saat yhteyden lähettämällä englanninkielisen viestin osoitteeseen ”support@zohocrm.com”. Joidenkin ohjelmistoversioiden yhteydessä on myös Chat-palvelu tai puhelintuki, jonka kautta voi keskustella Zohon asiantuntijan kanssa.
Suomenkielinen tuki (ProHunt Oy)
Paikallinen Zoho asiantuntija ja kehityspartneri. Palvelemme asiakkaitamme sopimuksen mukaan 2-5 työpäivän vasteajalla.
Tyypillisen käyttöönottoprojektin jälkeen voidaan sopia esimerkiksi pääkäyttäjälle suunnatusta sähköposti- ja puhelintuesta tai räätälöidystä CRM-ratkaisun kehityspalvelusta.
Mikäli tarvitset suomenkielistä tukea, mutta sinulla ei vielä ole palvelusopimusta, niin ota yhteyttä ja keskustellaan tarkemmin tarpeista ja niihin sopivista palveluista.