Asiakastyytyväisyyttä

Zoho Desk nyt saatavilla mobiililaitteille. Missä oletkin, olet lähellä asiakastasi!

Zoho Desk. Yllätä asiakkaasi ensiluokkaisella asiakaspalvelulla.

Asiakastuki/Helpdesk työkalu joka integroituu asiakkuudenhallintajärjestelmääsi.

Asiakastukea monikanavaisesti

Integroi asiakastuki Zoho CRM:ääsi. Sähköposti ja sosiaalinen media. Kohtaa asiakkaasi missä tahansa kanavassa ja tarjoile ratkaisut helposti yhdeltä luukulta.

Automatisoi

Lopeta turha toistuvien tehtävien tekeminen ja säästä aikaasi. Virtaviivaista HelpDesk prosessisi tehokkaalla työkalulla ja rutiinien automatisoinnilla.

Ylitä asiakkaan odotukset

Älä tyydy toimittamaan keskinkertaista, vaan yllätä asiakkaasi ensiluokkaisella asiakaspalvelulla. Palvelutasosopimuksella (SLA) varmistat, että toimit sovitun tason mukaisesti.

Itsepalveluportaali

Kasvata asiakastyytyväisyyttä ja pienennä palvelupyyntöjesi aiheuttamaa kuormaa asiakastuen itsepalveluportaalilla. Käännytä asiakkaat uskollisiksi seuraajiksesi.

Räätälöi

Työskentelet tehokkaammin, kun turhat ominaisuudet on karsittu. Zoho Support on suunniteltu mukautettavaksi – voit muuttaa lähes kaiken sopimaan yksilölliseen asiakatukiprosessiisi.

Organisoi tukipyynnöt

Organisoi ja priorisoi tulevat tukipyynnöt helpottaaksesi työpäivääsi. Tehokkaat työkalut mahdollistavat ensiluokkaisen asiakastuen jalkauttamisen organisaatiossasi.

Miksi Zoho Desk?

Tehokas asiakastukiratkaisu

Zoho Desk on ammattimainen ja kattava HelpDesk järjestelmä, joka mahdollistaa ylivertaisen asiakastuen tarjoamisen asiakkaillesi. Pysy kilpailijoittesi edellä Supportin avulla.

Sinulle sopiva Helpdesk-järjestelmä

Räätälöimme helpdesk järjestelmän asiakastukiprosessisi mukaiseksi, ei päinvastoin. Kysymys on sinun asiakastuestasi, jota tuetaan modernin pilvipalvelun tarjoamin mahdollisuuksin.

Ei pitkiä sopimuksia tai sitoumuksia

Aloita ilmaiseksi. Sinun ei tarvitse tehdä pitkiä sopimuksia ja voit peruuttaa tilauksen koska vain. Ota käyttöön markkinoiden kustannustehokkain helpdesk järjestelmä.

Yksinkertainen, turvallinen ja skaalautuva

Desk on helppo ottaa käyttöön ja skaalautuu vaativiinkiin tarpeisiin. Tekniikka on ulkoistettu eli voit keskittyä asiakkaittesi ilahduttamiseen loistavalla asiakastuellasi, anna meidän hoitaa loput.

Ymmärrämme pk-yrityksiä

Pk-yrityksillä ei ole käytössään dedikoitua asiakastukitiimiä ja tätä tarvetta varten meillä on myös pienille yrityksille soveltuva hinnoittelumalli. Maksat vain ominaisuuksista, joita tarvitset.

Ylivoimainen hinta-laatusuhde

Ammattitason asiakastukiohjelmisto alkaen 10 euroa /kk/käyttäjä. CRM-integraation ansiosta asiakastuki näkee myynnin viestit ja päivastoin mikä parantaa asiakkaan kokemaa palvelua merkittävästi. >> Katso myös muut Zoho-ohjelmistot

Otimme käyttöön Zoho CRM ja Campaigns Free versiot startup yrityksemme asiakashankinnassa. Uskomatonta, että tällaisia työkaluja on saatavilla ilmaiseksi.

Pasi Mustonen, Toimitusjohtaja, Scudo Solutions

Otimme Zoho CRM:n kiinteistönpidon ohjelmisto- ja palvelumyynnin käyttöön vuonna 2013. Meille ratkaiseva tekijä oli järjestelmän suoraviivainen käyttöönotto.

Hannu Tuovinen, Myyntijohtaja, Granlund - Kiinteistönpito

Uutiskirjekampanjoiden toteutus ja seuranta on Zohossa hienosti toteutettu. Saan kampanjan myyntivalmiit liidit näkyviin muutamalla hiiren klikkauksella.

Erkki Semi, Myynti-insinööri, Beup Automation